کاهش محسوس دما در شهرهای شمالی کشور-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

کاهش محسوس دما در شهرهای شمالی کشور

پیش بینی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که دما در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 28
کد خبر: ۱۵۶۳۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان مازندران، گلستان آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که بارش در غرب گیلان شدت بیشتری دارد.

این وضعیت شنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رخ می‌دهد. در این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب نیز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه در برخی نقاط سواحل دریای خزر، اصفهان، شمال فارس، یزد و همچنین غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.
دوشنبه در مناطقی از غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز ، مرکزی و غربی بارش باران گاهی با رعد و برق و و وزش باد پیش بینی می‌شود. گستره بارش سه شنبه علاوه بر مناطق فوق، بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال شرق را نیز فرا می‌گیرد. طی این مدت بارش در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

دمای هوا جمعه و شنبه بین ۴ تا ۶ درچه در نوار شمالی کشور کاهش می‌یابد. دریای خزر نیز جمعه، شنبه و سه شنبه مواج است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار